Skakad

Lätt hjärnskakning


Halli
hallå gott folk.

Idag tänker jag faktiskt fatta mig kort då jag lider av bieffekterna av ett skott genom huvudet, eller snarare en lätt hjärnskakning åsamkad av förgylld olja, typ asfalt.

Helgen har däremot varit desto mer lyckad, hade det kalasbra hemma hos Emelie i Lördags, tillsammans med John, Hanna och Sandra, spelade sällskapsspel och kollade på Melodifestivalen, som för övrigt suger..
Men tack ni tjejer och John, för en übertrevlig kväll!

Idag däremot var jag ute och cyklade med min käre vän John, när jag bestämde mig för att jag minsann också kunde göra en litet trix.
Det gick inte så bra dem första gångerna, och sista gången gick det inte alls, för då lyckades jag nämligen hamna på rygg över en trottoarkant och sedan smackade jag i huvudet i asfalten.

Just då gjorde det inte överdriver ont, men när jag och John senare skulle käka lite mat, så började effekterna kännas av.
Detta gjorde dem i form av en jävligt långdragen déjà vu, en otroligt skrämmande upplevelse då det kändes som om jag hade upplevt hela tidsperioden en gång förut, så jag levde i repris.
Detta kombinerades med illamående, vilket var ännu värre, och jag fick lite panik..

Det lättade dock senare och övergick till endast huvudvärk och lätt illamående, men känslan av att det skulle hända igen var lite skrämmande, så jag kunde inte cykla mer.

Så när Anton och Billy dök upp fick jag agera fotograf åt dem och John, fick runt 45 bra bilder av 200.. Men det var varmt och skönt hela dagen vilket gjorde det hela lättare, asfalten var ju i vart fall inte kall när jag slog i den..

Dessa bilder dyker upp på min Bilddagbok; Flaskamedkork, så snart som möjligt!

Ha en trevlig söndagskväll, så hör jag av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0